snurrig!

Snurrig! snurrig! vad ska man göra!? nu har jag fått ännu en ide och det är att bygga kapselhotell i göteborg. Det skulle vara jätte kul men tyvärr så orkar jag inte driva ett hotell själv, behöver en till som jobbar under mig.

Jag måste erkänna att jag gillar att bossa över andra, jag är nog skapt för det! Ex. med företaget, gör inte markus som jag säger så får jag han att göra det ändå!

Jag gillar även att bestämma om ta svåra beslut. Kankse låter dumt med jag gillart! Bygger jag ett kapsel hotell så skall jag vara VD och ingen annan! (kommer ju tillsätta en Vice VD såklart) med jag har den högsta makten. Vill du vara med att skapa Sveriges första Kapselhotell? Maila mig isåfall på [email protected]

Jag kommer behöva en som jobbar under mig..

ojj... nu vill jag verkligen ha ett kapselhotell :S Jag blir mer o mer snurrig utav alla ideer som man får när man är företagare! Men l love it!

Kapselhotellet kommer ligga i centrum Göteborg och ha 2-3 arbetande. ca 10-30 kapslar som folk kan sova i..

Jag söker drivande personer som kan tänka sig att slita som djur för att få iordning på allt!

Vill påpeka att detta är en dröm som kanske går i uppfyllelse eller inte!

// Kristoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0