En dag närmare

Hej alla min bloggläsare!
Idag är jag hos dagge och jobbar med företaget, vi har gjort profilkläder till alla mässor vi skall vara på. Imorgon är vi lediga för vi skall till vår rådgivare och prata och disskutera en massa saker.
Men men, nu till rubriken. För varje dag som går så kommer jag ett steg närmare min dröm, känns suuper skönt att veta att det inte är så "jätte" många månader kvar ;)
Jag har försökt via google.se att leta efter lite mer info om hur det är att jobba som reseledare. Hittade en massa bloggar och information, men alla bloggar var gamla bloggar och inte roligt att läsa. Jag har frågat Fritidsresor på facebook men där länkar dem bara till sina sida om sina reseledare.
Eftersom jag gillar att jobba oregelbundet så tycker jag att reseledaryrket passar mig perfekt. Du vet aldrig vad som kommer hända varje dag, det kan hända allt! :)
Nä nu skall jag dra och göra lite läxor med dagge, så imorgon bli det mer bloggande!
Min syster lovade dessutom att hon skall hjälpa mig med att göra bloggen lite mer personlig.
Hoppas ni kommer gilla den sen!
Vem vet, vi kanske ses ite i världen!
// kristoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0