Fredag - The end of the week!

Äntligen fredag! Fredagar må vara den bästa dagen på hela veckan, varför kan vi inte ha fredag hela veckan!? Eller förlänga helgen med ledighet på måndag! Idag ska markus och jag stå och sälja Tvättnötter på Mat i Mark! Välkommna! Igårkväll så satt jag och tänkte på att studenten kommer allt närmare.. Snart dags att skrika - fy fan va vi e bra! och dagen efter börjar allvaret, allvaret som kommer sätta mig på bänken och se vilket håll det lutar åt! Man känner även en stor ångest över att man kommer slippa skolan och börja bli vuxen. Att ta klivet in och börja jobba 100% skrämmer inte mig, men det som mest skrämmer mig är att man kanske får gå arbetslös och typ överleva på luft.. :S Eftersom jag vill bli reseledare så kommer jag inte skaffa någon lägenhet. Jag vill självklart ha en med då det inte är lönt. Jag får helt enkelt ha kvar mitt rum hemma och se vad som händer. Jobbar man som reseledare så får man ju en lägenhet/rum på hotellet man jobbar på vilket är super. Man slipper ju dock betala hyran då det ingår i lönen. Nästa bloggande blir nog på månadag, i helgen blir det softa och ta det allmänt lungt. Vem vet, vi kanske ses ute i världen! // kristoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0