jag visste det!

... Hur kunde dem? Nu har jag även en till utbildning som till hösten 2011 kommer till Göteborg. Varför just den utbildningen som jag ochså vill gå? Lokförarutbildningen, nu finns det en till! Sitter nu på bussen hem från dagge o prövar o blogga från mobilen. Jag visste ju att lokförarutbildningen skulle komma men inte nu, nu vet jag inte vad jag vill göra!? Reseledrae vs lokförare, vad tycker du? Kommentera gjärna så jag får reda på det ;-) Men men nu börjar jag få ont i fingrarna så jag bloggar mer imorgon! Vem vet, kanske vi ses där ute i världen! // Kristoffer

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker att du ska söka till reseledare! Att fröva på en annan kultur, lämna Sverige och göra en utmaning. Jag ångrar själv att jag inte tog tillfälle i akt efter gymnasiet och jobbade som au pair eller något. Gör inte samma misstag som jag! Du kommer ångra sig annars och lokförarutbildningen kommer ju inte försvinna. Men att vara fritidsledare ska man vara som ung så utnyttja utmaningen =)

2011-01-18 @ 16:50:16
URL: http://louiselivelife.blogg.se/
Postat av: kristoffer

Ja, jag lutar nog åt det hållet! Jag vill slippa sverige och ha sommar i 9 månader.. Jag kommer söka så fort som möjligt, helst på fritidsresor eller ving då dem betalar bäst! Men kan dock inte säga att man får bra betalt, 6000 kr men då är boende inräknat!

2011-01-19 @ 08:58:48
URL: http://motdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0