1 Juni

Då är det dags att söka till Fritidsresors reseledarutbildning. Utbildningen kommer att sätta igång i September om allt går som jag vill! ;) Jag kommer med Louise att vässa mitt personliga brev + CV. Jag kommer göra allt som står i min makt!

Tänk hur mitt liv skulle förändras om jag kom in, skulle slippa kalla Sverige och jobba utomlands! Men självklart känns det lite tufft att lämna sitt hemland och familjen och bo utanför SVeriges gränser i 6-9 månader!

Idag gjorde jag även en beställning på inlines + tillbehör, nu skall jag bli sportig och ha kul samtidigt. 

Kommer snart skriva ett längre inlägg när skolan har lungnat ner sig, har mycket nu i skolan. 

Vem vet, kanske vi ses där ute i världen!

// Kristoffer 

Kommentarer
Postat av: Johanna

råkade klicka mig in på din blogg, det var roligt att läsa :) .



Hoppas du kommer in på deras utbildning :D .

Annars finns två andra reseledarutbildningar som jag skulle kunna rekommendera, service&co & sts reseledarutbildning.



/ Johanna

2011-03-15 @ 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0